Hvis du har modtaget en beskadiget eller defekt vare, skal du indgive en reklamation. Det er
afgørende, at du bevarer al den originale emballage. Hvis du ikke gør det, kan muligheden for at få sagen vurderet med henblik på eventuel erstatning hos transportøren bortfalde.
Vær opmærksom på, at varen kun må transporteres af de personer, det er aftalt med.
Da du bestilte din lampe, modtog du et link fra os, hvor du kunne følge din ordre. Dette link giver dig også mulighed for at oprette en reklamation. Vælg den relevante type reklamation og følg vejledningen.
Når du har udfyldt formularen og sendt den til os, vil din reklamation blive registreret i vores system. Vores dedikerede kundeservicemedarbejder vil hurtigst muligt håndtere din reklamation og kontakte dig, hvis yderligere information er nødvendig. Du kan forvente en tilbagemelding fra os inden for få dage.
Bemærk: Vent med at returnere varen til os, indtil vi anmoder dig om det.
Hvis du har spørgsmål, så er du velkommen til at henvende dig til vores kundeservice på +45 97 42 04 76 eller via mail på
info@designlite.dk